Blikopener
hogescholen, partners in innovatie

MARKETING EN COMMUNICATIE

 

Retailinnovatie

Het Expertisecentrum PXL Innovatief Ondernemen zet klantgerichte professionaliseringstrajecten uit op maat van start- en groeibedrijven uit de retailsector. Vanuit een innovatieve scope is de aanpak gebaseerd op onderzoek bij kmo's en potentiële klanten rond klantbehoeften, klanttevredenheid, Net Promotor Score, gehechtheid van klanten, customer experience, impact en innovatieve acties als gevolg van digitalisering voor retailondernemers.

Domeinen waarop al frequent in samenwerking resultaten werden gerealiseerd:

  • economische haalbaarheidsstudies

  • marktpotentieelonderzoek naar nieuwe producten en diensten

  • innovatief HR management

  • impactmeting van on- en offline communicatie

  • optimaliseringstraject voor communicatie- en marketingstrategie

  • analyses van klantenprofielen, nieuwe klantensegmenten, klanttevredenheid 

Werkt dit inspirerend?  Aarzel dan niet om ons te contacteren. 


Enkele goede pRAktijkvoorbeelden

  1. De klant als sleutel voor een performantere KMO

  2. Innovatief belevingswinkelen in Hasselt

  3. Marcom optimalisatie voor KMO-retailers

  4. Hefbomen voor een mindset die de duurzame inzetbaarheid en innovatief werkgedrag bevordert in de KMO



ContactEER Ons

U wil meer weten? U heeft misschien een specifieke vraag of een idee dat u eerder persoonlijk wil bespreken?
Neem dan contact op via onderstaande link.


Blikopener Nieuwsbrief

U wil graag op de hoogte gehouden worden van de activiteiten van Blikopener en nieuws over onderzoek en innovatie? Schrijf u dan in op onze nieuwsbrief.