Blikopener
hogescholen, partners in innovatie

MARKETING EN COMMUNICATIE

 

Corporate identity

Het is geen evidentie om je de dag van vandaag als merk te onderscheiden. Toch is een sterke identiteit belangrijk voor herkenbaarheid en klantentrouw. Op basis van uw missie, merkwaarden en strategie werken we uw gewenste identiteit uit: een logo, huisstijl, beelden en meer. Uw visuele identiteit is vaak het eerste waarmee de klant in aanraking komt. Dit kan via een (online) advertentie zijn, verpakking, een medewerker of tv-commercial.

Bent u benieuwd of uw gewenste identiteit overeenkomt met de manier waarop uw klanten over u denken? Op basis van marktonderzoek brengen we de belevingswereld van uw klanten in kaart, hoe ze nadenken over uw merk en de manier waarop de concurrent zich profileert.

De optimale mix van offline en online communicatiekanalen is van essentieel belang bij corporate identity. We bekijken samen met u op welke manier we uw merk bekend maken.

Werkt dit inspirerend?  Aarzel dan niet om ons te contacteren. 


Enkele goede pRAktijkvoorbeelden

  1. Diversiteit in communicatie

  2. Social media influencers: de hype voorbij?

  3. Kleurcommunicatie



ContactEER Ons

U wil meer weten? U heeft misschien een specifieke vraag of een idee dat u eerder persoonlijk wil bespreken?
Neem dan contact op via onderstaande link.


Blikopener Nieuwsbrief

U wil graag op de hoogte gehouden worden van de activiteiten van Blikopener en nieuws over onderzoek en innovatie? Schrijf u dan in op onze nieuwsbrief.